Fogyás periódusa


Csak futsz A futásban is meg kell találni az arany középutat, főleg akkor, ha fogyni is szeretnél, és emiatt fogyás periódusa az energiabeviteled.

fogyás periódusa

Az aktív életmód nem azt jelenti, hogy a hét minden egyes napján futnod kell Mi a megoldás? A túledzésa kiégés, a sérülések megelőzése érdekében egyrészt regenerációrapihenésre, másrészt pedig keresztedzésekre van szükség.

A pihenőnapokon például sétálj kicsit a családdal, vagy kertészkedj, keresztedzésként iktass be például jógát, nyújtást vagy úszást. Érdemes erősítő edzéseket is rendszeresen végezni, ugyanis az izomzat növekedése fokozza a szervezet energiafelhasználását!

fogyás periódusa

A fogyás alapjában véve matematika. Nagyon leegyszerűsítve: van a nyugalmi anyagcsere, valamint a sportolással felhasznált energia. Ezeket összeadva kijön egy szám, aminél ha kevesebbet viszel be a táplálkozással, akkor fogyni fogsz, ha többet, akkor nem fogsz fogyni.

fogyás periódusa

Azaz hiába futsz egy órát, utána sajnos nem biztos, fogyás periódusa belefér a szalámis-sajtos pizza plusz egy tábla mogyorós csoki. Egyrészt a számolgatás.

fogyás periódusa

Ha legalább nagyjából tisztában vagy a nyugalmi anyagcseréd értékével, a táplálkozás során bevitt kalóriamennyiséggel, valamint a sporttevékenység által elégetett energiával, akkor ki tudod számolni azt, hogy nagyjából mennyi kalóriát fogyaszthatsz naponta a súlycsökkenés érdekében. Tudjuk, hogy ez talán bonyolultan hangzik, de itt és itt találsz egy kis segítséget szakértőnktől a számzsonglőrködéshez.

fogyás periódusa

A másik fontos tényező, hogy hiába tudod, mennyi kalóriát vihetsz be, nem mindegy az sem, hogy miből viszed be az előbb említett szalámis-sajtos pizza például nem az igazi!