Zsíréget pcos, A PCOS kezelése


A tuti zsírégetés titkai Beküldte Prónay-Zakar Gina - Számtalan mítosz kering a zsírégetésről, és sokszor kifejezetten kockázatos módszerekkel próbálunk megszabadulni felesleges kilóinktól.

zsíréget pcos

Nézzük, mire kell figyelni! A zsírégetés azt a biokémiai folyamatot takarja, amikor szervezetünk oxigén jelenlétében a raktározott zsíréget pcos használja fel energiaforrásként.

  • Hogyan lehet az ember gyorsan lefogyni
  • Zsírsejtek fogyás után
  • Ha a testzsírszövet aránya az egészségesnél magasabb - különösen a hasi tájékon - akkor még nagyobb a kockázat olyan komoly, krónikus betegségek kialakulására, mint a cukorbetegség, szív- és érrendszeri betegségek és a méhrák.

Zsíréget pcos szükséges, hogy megfelelő intenzitást válasszunk az edzéseinkhez, hiszen a hangsúly az oxigénen van: ha öt perc után kapkodjuk a levegőt, akkor már nincs elegendő oxigénünk, vagyis biztosan gátoljuk a zsírfelhasználást.

Ráadásul a túl nagy intenzitás komoly stresszt jelent a szervezetnek, amelynek hatására zsírraktározáshoz vezető hormonális folyamatok indulnak be: a testünk kifejezetten ragaszkodni fog a túlélését garantáló tartalék zsírpárnákhoz.

zsíréget pcos

Ez az oka annak, hogy a as pulzussal végigpörgött nagy intenzitású aerobic- vagy épp futóedzéseink ellenére sem tudunk fogyni. A zsírégető zónában amellett, hogy erősödik a szív- és érrendszer, a szervezet jellemzően a testzsír lebontásából nyer energiát, az edzéshez szükséges energia kisebb részét pedig a szénhidrátok fedezik.

  • Regenor biocom rendelés
  • Kevesebbet egyél fogyni fogsz
  • Gyovai Gabriella A túlsúllyal küzdő, fogyni vágyó hölgyek körében előfordul, hogy bár betartják a diéta előírásait, mégsem sikerül lefogyniuk, vagy ha sikerül is, a testükön mégis furcsa aránytalanságokat tapasztalnak.

Kulcsszavak: fokozatosság és intenzitás A fentiekből kitűnik, hogy fokozatosság és az intenzitás helyes megválasztása kulcsfontosságú. De honnan tudjuk, hogy megfelelő-e edzésünk intenzitása?

zsíréget pcos

A megfelelő intenzitás, illetve a zsírégető zóna legpontosabb meghatározása pulzusmérő órával lehetséges. Bár meggyőződésem, hogy a sikeres edzésmunka alapja egy jó pulzusmérő, pontosan tudom, hogy nem könnyű megspórolni ezeknek az EKG-pontosságú orvosi műszereknek az árait, ezért azt is elmondom, zsíréget pcos kalkulálhatunk célzónát egyszerűbben.

Nézzünk meg egy kicsit talán bonyolultabbnak látszó, ám sokkal pontosabb képletet.

zsíréget pcos

Ehhez elsőként meg kell határoznunk a nyugalmi pulzusunkat: feküdjünk hanyatt, lehetőleg reggel, még mielőtt kikelnénk az ágyból, pihenjünk egy pár percig, majd mérjük meg a pulzusunk. Ez lesz a nyugalmi pulzusszámunk, ennek ismerete azért fontos, mert a nyugalmi pulzusunk általában fordítottan arányos az edzettségünkkel, vagyis minél alacsonyabb, feltehetően annál edzettebbek vagyunk.

A lenti számítás, a Karvonen-képlet ugyanis ezt a nagyon fontos szempontot is figyelembe veszi.

Ebből vonjuk ki a nyugalmi pulzust, amit az első lépésben mértünk. Az eredményt szorozzuk be 0,6-tal és 0,7-tel, majd mindkét számhoz adjuk hozzá újra a nyugalmi pulzusunk értékét.

Ennek ellenére a tünetegyüttesek mögött rejlő kiváltó ok évszázadok óta felderítetlen. A női egészség és endokrinológia területén dolgozó szakértők új elképzelésekkel álltak elő, amelyek segíthetnek jobban megérteni a szindróma hátterében álló folyamatokat. Ezek új irányt adhatnak a jobb kezelések és gyógyszerek kifejlesztéséhez. A Policisztás ovárium szindróma kiváltó okai: genetika Az orvosok legalább az as évek óta jegyeznek fel PCOS-sel kapcsolatos tüneteket női betegeiknél.

A kapott két érték a saját zsírégető zónánk alsó illetve felső határa. Bár az ilyen számítások sosem lesznek tökéletesek, hiszen számos körülményt nem tudnak figyelembe venni, de a példánkban szereplő hobbisportoló közötti pulzussal nagy valószínűség szerint döntően a zsírraktárait fogja az edzéséhez szükséges energia fedezeteként felhasználni.

zsíréget pcos

Első lépésként ne felejtsétek el holnap reggel megmérni a nyugalmi pulzusotokat!